Mostanában sok változás van Tokajban, és ezek szinte mindegyike jó irányba viszi a borvidéket. Ezen a boron is felfedezhető pár a pozitív trendek közül. Az Angyal Borház hozta anno divatba a borok papírba csomagolását. Ezt eleinte egyszerű designfogásnak tartottam, de mára úgy gondolom, ez egy jó csomagolási forma. Egyfelől a bort jobban védi, másfelől a vásárlók nem az alapján választanak palackot, hogy mennyire "tokaji színű" a bor, és emiatt nem kell bele karamellt/facsipszet rakni.
De maga a bor túl sokat a modern Tokajból nem mutat. Visszafogott illatú, pici vaníliát, akácvirágot és kamillát érez az ember. Ízben nem a cukor, hanem a hordó dominál, nem is nagyon érezni azon kívül semmit, legfeljebb némi mézes ízt, a savak sem a legszebbek, citromos jellegűek. Ennek a bornak túl sok élvezeti értéke nincs, de legalább hibája se nagyon, egyetlen előnye, hogy 1000 Ft-ba került. Ugyanebben az árkategóriában már lehet kapni ennél jobb tokajii édesborokat (pl. az Áts Károly féle Grand Tokaj kései szüretelésű borait), de ha a literárat nézzük, ebben a kategóriában versenyez pl. a Göncöl Félédes Furmint is. Csak akkor ajánlom, ha nagyon kell egy édes bor, és nincs módunkban másik palack után kutatni. 7/20